luni, 13 februarie 2012

Recenzie - Sapunurile SABON

 
     Exista multe sfaturi batranesti transmise din mama in fiica, printre care si acela ca nu e bine sa ne spalam cu sapun pe fata. Ei bine, tenul meu s-a comportat intotdeauna bine daca inainte de demachiere m-am spalat cu apa si sapun. Asa ca am fost mereu in cautarea unuia care sa dizolve machiajul, sa inlature praful, sebumul in exces si particulele de poluare, dar care sa fie in acelasi timp delicat, sa nu imi usuce pielea si sa o lase proaspata, placuta la atingere.
     Sper incantarea mea si bunastarea pielii mele acum mai bine de un an am descoperit SABON si sapunurile lor magice. Ele sunt realizate dupa o reteta australiana, veche de 70 de ani, vandute proaspete si la kilogram, punandu-se accent pe folosirea de materiale naturale si pe protejarea mediului in care traim.
     Sapunurile solide SABON sunt frumos colorate, delicios parfumate si de mai multe feluri: cu glicerina, cu ulei de masline, cu burete vegetal, decorative sau in forma de inima.

     In prima categorie intra cele pe baza de ulei de palmier si glicerina, imbogatite cu uleiuri aromatice naturale, cum ar fi lavanda, paciuli, migdale si se gasesc cu aroma de iarba, lamaie, liliac, trandafir, vanilie-cocos sau vanilie mix.


     Sapunurile cu ulei de masline, asa cum le spune si numele, au la baza ulei de masline de cea mai buna calitate si presat la rece, uleiuri aromatice si esente naturale din plante, cum ar fi migdale, galbenele, trandafir, vanilie, lamaie, lavanda si pot fi cu aroma de kiwi-mango, lapte-cocos, mango-kiwi-trandafir, namol, petale de trandafir, menta, rozmarin, trandafir sau, preferatul meu si cel mai minunat sapun din lume, cel cu aroma de lamaie si menta.

     Sapunul solid de glicerina si ulei de palmier cu loofa naturala in interior este recomandat pentru exfolierea zonelor aspre, precum coatele, genunchii sau talpile, dar si pentru o curatare in profunzime a intregului corp si poate avea roma de ambra, lamaie, lavanda sau lychee.
     Asa cum probabil v-ati dat seama deja, sunt indragostita de sapunurile SABON! :) In ciuda pretului destul de piperat, 17,00 lei / 100 g, consider ca felul in care actioneaza asupra pielii mele, efectele pe care le-am observat in timp, greutatea cu care se consuma, ingredientele naturale si aromele atat de placute fac ca ele sa fie unele dintre cele mai bune produse de acest gen de la noi. Va recomand cu mult drag si caldura sa le incercati!









0 comments:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Blog List

Friends

Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Be bold, and mighty forces will come to your aid.