duminică, 19 februarie 2012

Recenzie - Paleta Sleek ORIGINAL i-Divine

     Inca din timpul scolii de make-up am cautat farduri de pleoape care sa fie bune calitativ si accesibile din punct de vedere al pretului, pentru a putea exersa cat mai mult si a realiza machiaje reusite, fara a fi nevoita sa apelez mereu la cutia magica de produse M.A.C. sau Make Up For Ever. Astfel am aflat despre cei de la Sleek si ale lor eyeshadow palettes.
     De curand am avut ocazia sa incerc paleta Sleek Original i-Divine. Aceasta mi-a fost oferita de magazinul online Cosmetic Style special pentru testare si recenzie, in momentul achizitionarii altor produse.


     Ea contine 12 nuante puternic pigmentate, sidefate si metalizate, cu o textura usor cremoasa, satinata, dintre care doar una mata, un negru foarte intens. Culorile sunt vii si foarte frumoase, iar cu exceptia unui highlighter semi-mat care lipseste, doar cu aceasta paleta se pot realiza machiaje de seara sau pentru ocazii speciale foarte reusite.

     Fardurile cad foarte putin pe obraz in momentul aplicarii, iar rezistenta si intensitatea lor e ridicata, chiar daca nu se foloseste o baza speciala de tip primer. Ceea ce mi se pare cel mai important la fardurile din aceasta paleta este ca ele se aplica foarte usor, fara a fi nevoie sa se insiste sau sa se revina de mai multe ori cu aceeasi culoare, se amesteca si se estompeaza foarte bine si frumos!




    De cand am primit-o am folosit paleta Sleek Original i-Divine atat pentru un machiaj propriu (poze mai jos), cat si pentru doua alte machiaje, unul mai indraznet, de seara, si unul pentru o ocazie speciala, pentru o invitata la un botez. Voi reveni cu articole speparate despre amandoua machiajele. De fiecare data am fost foarte incantata de rezultatele obtinute cu aceasta paleta. Imi place si va recomand cu drag s-o incercati! 







     


0 comments:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Blog List

Friends

Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Be bold, and mighty forces will come to your aid.