vineri, 3 februarie 2012

Machiaj de ocazie

   Pentru ca vremea de afara ma duce cu gandul la sarbatorile de iarna si la bradul impodobit, va voi arata ce am facut eu si Madalina intr-o seara calda de decembrie, de dinaintea Craciunului, in loc sa mergem sa ne dam cu saniutele pe derdelusul ce era odata pe dealul din fata scolii generale, care aduna toti copiii din cartier inca de la prima ninsoare.
   Asa cum este obiceiul in firmele romanesti, mai mari sau mai mici, inainte de mini-vacanta de Craciun se organizeaza o maaare petrecere, in timpul saptamanii, ca e mai ieftin, ca sa vina angajatii cu mic cu mare sa danseze, sa se hilizeasca si sa bea in voie, sa mai uite de deadline-uri depasite, prime neincasate si multe ore suplimentare uitate in ziua de salariu. Madalina a fost si ea invitata la un astfel de eveniment monden ce nu trebuie ratat, pentru ca o data pe an ai sansa sa-ti vezi colegii si/sau sefii beti-morti, sa le faci poze in ipostaze rusinoase cu iphone-ul pe sub masa si sa le postezi apoi pe facebook, spre deliciul intregului birou. La o asa ocazie speciala se cerea si un make-over de zile mari, asa ca am hotarat sa ii realizez un machiaj indraznet, potrivit pentru o iesire in club. Am ales sa accentuez ochii, dar sa pastrez buzele naturale, am conturat cu atentie si am aplicat unui blush delicat, pentru mai multa culoare si prospetime.
   Rezultatul a fost spectaculos, gratie talentului artistului si sarmului modelului! :)

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Blog List

Friends

Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Be bold, and mighty forces will come to your aid.