miercuri, 15 februarie 2012

Recenzie - Produse de ingrijire ZEN la Yves Rocher


     Pentru ca tot discutam de curand despre produsele bio, vroiam sa impartasesc cu voi parerea mea despre doua produse ZEN :) din gama Tradition de Hammam, de la Yves Rocher, pe baza de ulei de argan din Maroc, provenit din agricultura biologica. Este vorba de uleiul de dus oriental si de balsamul hranitor de corp. Pe amandoua le-am primit cadou de curand de la mama si pot spune ca imi plac la nebunie!
     Primul este o placere de folosit in locul traditionalului gel de dus, in special dupa un gomaj lejer. Spuma pe care o face e fina, satinata si datorita proprietatilor nutritive ale uleiului de argan, hraneste pielea si ii confera un parfum discret, gratie notelor de ambra pe care le contine acest ulei de dus. Poate fi folosit atat cu ajutorul unui burete de baie sau a unei lufe, dar eu prefer sa il aplic direct cu palmele pe pielea uda.
     Cat despre balsamul hranitor de corp, el contine atat ulei de argan, cat si ulei esential de floare de portocal, recunoscut din cele mai vechi timpuri pentru proprietatile sale calmante, ambele din agriculturi biologice. Nu este foarte dens, cum poate m-as fi asteptat de la un balsam. Are o textura lejera, usoara, dar extrem de fondanta, iar parfumul delicios al florilor de portocal este destul de persistent, insa delicat. Patrunde foarte repede in piele, dar nu o incarca si nu lasa un film gras, lasand-o catifelata si foarte placuta la atingere. Probabil ca nu este tocmai indicat persoanelor cu pielea foarte uscata, dar datorita formulei lejere si rapid absorbita de piele cred ca poate fi folosit cu succes chiar si pe timpul verii.




     Din cate am inteles, din aceasta gama Rituel du Hammam mai fac parte si alte produse de ingrijire, dar nu am avut inca ocazia sa le incerc. Insa despre cele doua de mai sus pot spune ca am ramas foarte placut surprinsa si cu siguranta voi dori sa continui sa le folosesc.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Blog List

Friends

Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Be bold, and mighty forces will come to your aid.