marți, 7 februarie 2012

Machiaj handmade

     
     Pe asa o vreme o astfel de tehnica de make-up imi pare a fi foarte potrivita. Sa incercam un exercitiu de imaginatie de tipul "what if...". Iarna, zapada mare, viscol (uuu, ce greu de imaginat!), plecat de acasa cu geanta de farduri, ajuns cu greu si ceva intarziere in locatia cu pricina si... stupoare! Trusele de pensule au ramas acasa, proaspat spalate si dezinfectate pentru ziua cea mare. Care e solutia? Oh, well... machiajul handmade! :)
    Gabi, una dintre cele mai frumoase si exotice modeline pe care le-am avut pana acum, mi-a oferit ocazia sa testez pe ea aceasta metoda ce poate sa para putin iesita din comun, la prima vedere, si, cu siguranta, nu foarte profesionala, dar rezultatul a fost unul uluitor. Desi am folosit cu precadere produse cremoase si texturi fluide, pentru o aplicare mai usoara si uniforma, culorile s-au combinat si s-au estompat frumos si natural, iar machiajul final a fost unul dintre cele mai reusite, foarte natural si rezistent, in ciuda faptului ca am folosit doar varfurile degetelor. Enjoy!











the Artist & the Model

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Blog List

Friends

Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Be bold, and mighty forces will come to your aid.