duminică, 19 februarie 2012

Machiaj special - Friday Night Fever

     Atunci cand am un produs nou imi place sa il testez atat personal, cat si pe alte persoane, in limita posibilitatilor, in special atunci cand este vorba despre farduri de pleoape. Mi se pare ca in acest fel imi pot forma o parere obiectiva si imi pot da seama cel mai bine de calitatea produsului, usurinta cu care se aplica, felul in care se estompeaza si rezultatul final.

     Am profitat de apropierea weekend-ului si vineri am pregatit-o pe Alexandra pentru o iesire in oras prin realizarea unui machiaj de seara deosebit si indraznet, pe care l-am denumit Friday Night Fever Make-Up. Pentru machiajul ochilor am folosit culorile din paleta Sleek Original i-Divine, de care ne-am indragostit amandoua, si am profitat de vremea frumoasa, soarele generos si rabdarea modelului pentru a face cat mai multe fotografii exemplificatoare.





0 comments:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Blog List

Friends

Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Be bold, and mighty forces will come to your aid.