joi, 12 aprilie 2012

Recenzie - produse mineral make-up Bellapierre Cosmetics

         Am auzit cu ceva timp in urma despre produsele minerale de machiaj de la Bellapierre Cosmetics, din Statele Unite, iar acum am avut in sfarsit ocazia sa le testez si am ramas foarte placut impresionata. Desi nu este vorba despre produse profesionale, calitatea acestora este foarte ridicata, dar si pretul urmeaza aceeasi linie. Acestea pot fi achizitionate la noi prin intermediul Professional Cosmetics Store.  
         Pentru machiajul ochilor am utilizat o nuanta calda de burgundi irizat, prin aplicarea pigmentului natural mineral Cinnabar, fara conservanti, diluanti sau aditivi.


         Dupa cum pasionatii de machiaj stiu deja, pigmentii sunt produse foarte versatile, farduri pulbere ce se pot aplica pe pleoape ca si fard de ochi, pe buze in combinatie cu un gloss, in mascara pentru a obtine gene indraznete si colorate, inlocuind fardul de obraz, ca si iluminator sau, uneori, pot fi amestecati cu diverse lacuri de unghii pentru efecte spectaculoase. In cazul machiajului ochilor, pigmentii pot fi aplicati uscat, ca un simplu fard de pleoape, direct pe piele sau peste o baza speciala, care ii sporeste rezistenta si intensitatea culorii, sau cu pensula umezita, pentru o culoare si mai intensa si rezultate spectaculoase, sau ca si eyeliner.
        In cazul de fata am utilizat pensula uscata, dar dupa aplicarea primerului pe intreaga pleoapa, iar machiajul ochilor a ramas impecabil pana tarziu in noapte, fara a se strange in pliurile pleoapei sau a necesita retusari. Acest pigment este hypoalergenic, deci este potrivit si pentru tenul sensibil sau purtatoarele de lentile de contact, cum a fost cazul modelului si cum este si cazul meu.
         Pentru machiajului gurii am aplicat un luciu stralucitor, direct pe buzele hidratate anterior prin aplicarea unui strat subtire de Carmex, pe care apoi l-am inlaturat cu un servetel uscat, o combinatie intre cele mai deschise doua nuante dintre cele trei prezente in setul On The Go - Lip Gloss Trio, Champagne, Sweet Rose si Vanilla Sunset.



        Gloss-urile celor de la Bellapierre sunt obtinute din ingrediente naturale si imbogatite cu vitamina E, uleiuri, ceruri si extracte de jojoba, avocado, caprifoi si floarea soarelui, conferind astfel buzelor atat hidratare, cat si culori deosebite si stralucitoare pe o perioada indelungata. Foarte interesant la acest set este forma inedita, fiind astfel foarte util si perfect pentru a fi purtat in poseta.
          Cu aceste doua produse Bellapierre am realizat un machiaj de seara, in nuante calde, pe care l-am denumit Cinnamon Make-up:

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină

 

Blog List

Friends

Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Be bold, and mighty forces will come to your aid.